Termeni și condiții de utilizare a platformei

Reguli și politici de utilizare

Platforma magazin-rapid.ro reprezintă un magazin online dedicat suporterilor clubului CS Rapid București, acesta fiind realizat, deținut și întreținut de către firma Kushma SRL, CUI RO34796179, cu punct de lucru în București, strada Năsăud nr. 97, operându-se astfel prin contract de prestări servicii comerciale între cele 2 părți.

Noțiuni de bază

KUSHMA SRL = comerciant

User = nume cont client (în principiu se utilizează E-mailul acestuia)

E-mail = poștă electronică

 Produsele comercializate

Produsele comercializate pe această platformă sunt divesificate, acoperind o arie largă din produsele dedicate suporterilor. Principiul de bază este de a oferi clientului, într-un termen cât mai scurt un produs de calitate la un preț abordabil, practicându-se adaosuri cuprinse între 10% și 100%.

Drepturi și obligații

Utilizarea platformei de către vizitator, client sau alt grup, impune anumite norme de conduită și de respectare a acestor reglementări pentru a nu afecta în vreun fel părți implicate direct sau indirect în activitatea desfășurată pe această platformă de cumpărături online.

Evitarea în comentariile de pe platformă a unui limbaj injurios la adresa oricărei părți implicate. Ne asumăm dreptul de a modera astfel de situații și a bloca sau șterge astfel de mesaje.

Securitatea și politica de confidențialitate

Păstrarea în siguranță a accesului în contul creat de către client revine în totalitate acestuia. Protejarea parolei și a user-ului este fundamentală pentru securizarea tranzacțiilor efectuate din contul de client. Responsabilitatea Comerciantului fiind limitată doar la oferirea de suport și soluții pentru client în cazurile în care acesta constată că i-a fost afectat în vreun fel contul de client.

Platforma asigură accesul la informațiile de bază ale clientului, dându-i dreptul de a opera baza de date personală sau a cere ștergerea acesteia atunci când dorește acest lucru. Politica de cookie-uri și GDPR poate fi citită aici

Politica de facturare, plăți, livrare și retur

Produsele comandate de către client vor fi facturate automat din platforma magazinului online factura fiindu-i oferită clientului la livrare alături de produsele comandate sau, dacă este cazul acesta va putea descărca factura din contul de client pe care îl deține pe platformă.

Plățile pot fi efectuate atât în sistem ramburs, operatorului firmei de curierat, cât și cu cardul prin platforma EuPlatesc, acesta din urmă asigurând securizarea plăților prin acest instrument. Datele cardurilor bancare nu sunt stocate pe platforma magazinului, din motive de securitate.

Livrarea bunurilor este asigurată de firme de curierat cunoscute, în principal FanCourier, tarifele acestora fiind calculate automat și oferite spre vizualizare clientului, înainte ca acesta să confirme comanda. Livrarea poate deveni gratuită în cazul comenzilor ce depașesc o anumită sumă sau pentru un client specific sub formă de voucher/premiu.

Returnarea produselor se poate face în termen de 14 zile de la primirea comenzii fără a fi nevoie de o motivație clară.

Costul de livrare implicat din returnarea produselor este în totalitate suportat de către client. Produsele care au suferit transformări sau deteriorări, nu pot fi returnate.

În cazul în care acestea prezintă astfel de modificări, datorate clientului, returul plății nu poate fi efectuat.

Plata către client, în cazul retururilor, se efectuează în termen de maxim 10 zile de la primirea produselor returnate.